viernes, 27 de abril de 2012

Actividades arredor do día do libro III


Por la semana del libro, en mi colegio hubo el día de los padrinos y las madrinas lectoras que nos leyeron unos cuentos muy chulos. Mi madrina que se llamaba Iria me contó tres cuentos: La princesa y el Guisante, El Emperador y El Gato con Botas. Fue alucinante aúnque en el patio hacía algo de frío. Ah! se me olvidadaba, el cuento que más me gustó fue el de la Princesa y el Guisante, porque ¿es que alguien puede dormir con un guisante bajo el colchón?
Claudia


Viñeron nenos e nenas de 5º B a contarnos un conto a cada un de nós, a min tocoume o conto "A Viaxe Atlántida de Bob Esponxa. Contoumo un neno chamado Ismael, trataba de que Arenita, Calamardo, o señor Cangrexo, Patricio e BOB esponxa foron de viaxe á Atlántida.
O señor Cangrexo estaba entusiasmado de ver o tesouro, Arenita foi ao laboratorio a ver os inventos, Calamardo foi ao salón de arte a facer esculturas e Bob e Patricio foron a ver a pompa máis antiga do mundo.
Gustoume moito esta experiencia cos maiores, foi moi moi divertido.
Yeray

No hay comentarios:

Publicar un comentario